بازاری که هنوز در اختیار نوشت‌افزار‌های غربی است؛ واردات بی رویه نوشت افزار های خارجی

بازاری که هنوز در اختیار نوشت‌افزار‌های غربی است؛ واردات بی رویه نوشت افزار های خارجی

با گذر از بازار نوشت افزارها می بینیم که کسی توجهی به نوشت افزار ایرانی ندارد و اکثر بازاری ها فروشگاه های خود را با نوشت افزار های خارجی پر می کنند.


حلواییان تولیدکنند‌ه نوشت افزار‌های ایرانی اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت بازار نوشت‌افزار‌ها اظهار کرد: با وجود اینکه تبلیغات گسترده‌ای در حوزه‌ی خرید کالای ایرانی صورت گرفته؛ اما متاسفانه هنوز نیمی از بازار نوشت افزار‌ها به دست خارجی‌هاست. البته کمک صداوسیما و پشتوانه مردم در حمایت از نوشت افزار ایرانی اسلامی در سال‌های اخیر، کار تولید کننده‌های داخلی را هم #رونق داده است؛ اما هنوزبه نقطه ایده آلی که بازار به دست نوشت افزار ایرانی بیفتد، نرسیده ایم.

وی افزود: کالای قاچاق و واردات بی رویه در شرایطی اتفاق می‌افتد که می‌توان به نیروی داخلی اتکا کرد. به نظرم مهمتر این است که در تولید داخلی، اهداف ایرانی اسلامی را با ظرافت خاصی می توان پیاده کرد. البته نوع تولید محصول داخلی حتی در نوشت‌افزار هم به اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما از لحاظ فرهنگی بسیار غنی است و مشاهیر، افسانه و قهرمانان بسیاری دارد که تصویرگری نشده اند؛ زیرا صنعت کاراکترسازی نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.